۵ پاسخ

رژیم غذایی دیابتی بگیر تا دو هفته قندت نرمال میشه منم همین کارو کردم البته دکترم گفته بود

اره ضرر داره

اره قند خون یا دیابت برای بچه ضرر داره خیلی رعایت کن

باید کنترل بشه

قند بالا برا نی نی خطرناکه مایع دورش زیاد میشه و خدای نکرده اتفاقات جبران ناپذیر
حتما کنترلش کن

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ملورا❤️ مامان ملورا❤️ ۵ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ونهم بارداری