من سه ماهگی سوراخ کردم بچم هیچی متوجه نشد یعنی احساس ترسش از درد سوراخ کردنش خیلی بیشتره بچه هیچی متوجه نشه بهتره ،منو شوهرم دست و پامون لرزید تا بچه رو بردیم ولی برگشتنی اینقدر به خودمون خندیدیم ،بچه متوجه هیچی نبود ماهم انگار میخوایم ببریم اتاق عمل
من حدود ۴ماهگی با انژیوکت سوراخ کردم راحت بود
من دوماهگیش انجام دادم با دستگاه تفنگی خیلیم راضیم
به نظرم هرچی بیشتر بگذره لاله گوشت سفت تر میشه و دردش بیشتر
من ابجیم ۲۰سالگی سوراخ کرد انقد از دردش گریه میکرد که نگو گوششم عفونت کرد
ولی دخترم گریه اش همون لحظه بود و تمام دیگه گریه و بیقراری نکرد
انجام نده خودش بزرگ بشه انجام میده والا
مثل ختنه ک نیس سن خاصی داشته باشه بنظرم دختریو اذیت نکن🥰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.