بنظرم روغن زیتون بزن
من قبلا کامان میزدم، شکمم خیلی میخارید و حس میکردم زخم شده
بعدش روغن زیتون میزدم، بهتر شده خیلی کم میخاره
دکترمم گفت هرچی که میزنی ۲ بار در روز بزن
روغن بدن بچه بزن نه میخاره ن میسوزه
من روغن بادام شیرین میزنم دردم کم میشه
درخواست بده عزیزم داشته باشمت
سلام 🤚🏼
انلاین شاپ لباس نوزادی
تو روبیکا کانال دارم
هم کیفیته هم قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
جنس پنبه و نخ پنبه
کلی مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون هم فوری هست
میتونی یه سر بزنی
پشیمون نمیشی
کلی لباس گوگولی شیک و نوزادی داریم
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
مال منم میخاره و میسوزه
یکسره با روغن نارگیل و بادام شیرین چرب میکنم بهتره
قطعی کرمه وازلین میزنی .بر پایه نفته . روغن زیتون بزن
ویتامین آد بزن
آب روی آتیشه
منم کلا زیر شکمم اینجور شده میخارههه نمیتونم تحمل کنم میخارونمش هر از گاهی سرخ شده 😭😭😭
منم دائما با روغن زیتون چربش میکنم
وازلین نزن
وای من کل شکمم اینطوری شده 🤦♀️از ریخت و قیافه اوفتادم
من اول ۳۷ هفته اولین ترک بود ولی دیگه الان همینجوری خیلی میسوزه
منکع چیزی روم جواب نمیده
فقط باید شکممو لخت بزارم که سوزشش کم بشغ که اونم چون خونه مامانمم و بابا و داداشم هستن نمیتونم و مجبورم تحمل کنم همینجوری
روغن زیتون بهتر نیست ؟؟
من ک نمیسوزه میخای یه دکتر برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.