خانما لطفا دعا کنید اومدیم ختنه 😔

۶ پاسخ

اصلا سخت نیست عزیزم نگران نباش

اصلا نگران نباش واقعا چیز ترسناکی نیست فقط تا ادرار اولش یکم سخته ، انشالا راحت بگذره برای بچه

هیچی نیس انشالله

نترس اصلا اونقد که میگن ترسناک نیست بعدش

بسلامتی...منم چندروز دیگه میرم

منم دو روز پیش امیرعباس رو ختنه کردم

سوال های مرتبط

مامان پارسا گلی 👶🏼 مامان پارسا گلی 👶🏼 ۱۲ ماهگی