اصلا سخت نیست عزیزم نگران نباش
اصلا نگران نباش واقعا چیز ترسناکی نیست فقط تا ادرار اولش یکم سخته ، انشالا راحت بگذره برای بچه
هیچی نیس انشالله
نترس اصلا اونقد که میگن ترسناک نیست بعدش
بسلامتی...منم چندروز دیگه میرم
منم دو روز پیش امیرعباس رو ختنه کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.