منم بلد نبستم ماهی اینجوری بپزم
ماهی ورفه ای میخریم اونم خوشمزه نمیشه
منم لایک کنید خر کب دستورشو بلده و نوشته
عریزم خوردش کن ... بعد یه تیکه ش بنداز تو کیسه فریزر تو کاسه ماست خوری (بخاطر این میگم کیسه فریزر که بوش پخش نشه) بذارش رو برنج بذار دم بکشه ... برنجت که آماده شد اونم آماده ست... با باقالی خورشت، سبزی پلو، باقالی پلو، کنارشم یه سالاد شیرازی درست کن حالشو ببر
یک روز قبل پخت بزار تو اب تند تنم ابشو عوض کن یکم شوریش بره
بعد بزار تو ی ظرف بزار روی برنج
ما همیشه میخریم چون گیلان زندگی میکنیم برش های ریز بزن چون خیلی شور
تو ابجوش بپزش بعد بزارش تو ماست خوری بزار رو برنج روغن ک پس انداخت بخورین عالی میشع
با باقالی پلو.لوبیاپلو.باقالی خورشت.عدس پلو.املت.میرزاقاسمی.ترش تره.واویشکا
با این غذاها خوشمزه
عزیزم چقدر دلم خواس 😋😋😋
بابام زمستون سه چهار خرید واس منم اورد 😋😋😋
اینو باید بخارپز کنی
بشور تیکه تیکه کن بزار تو ظرف روی برنج که میخواد دم بکشه
این بهترین راه
البته مامان من یه دورم میجوشونه آبشو میریزه دور
این ماهی دودی هست باید بزاری توی آب بپزی یه حبه سیر بزار توی آب بوی زخمش گرفته میشه وقتی کمی پخت در بیار سرخش کن ولی برای ماهی شور فرق میکنه میزازی توی کاسه روی برنج بعد در میاری سرخ میکنی ولی ماهی شما دودی هست
کپک زده 🙄
اینو تیکه نیکه کن بزار رو برنج
میشه سرخ هم کرد ولی اونحوری خوشمزه تر میشه
اینو تیکه تیکه کن
بشور بزار فریزر هربار غذا پختی این غذاش باقالی خورشته اگه بلدی بپز اینو هم بزار تو ظرف کوچیک بزار رو برنج با بخار بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.