۶ پاسخ

من یه بسته خریدم چون برا دخترم هم همون اول ک بدنیا اومد سایز صفر خریدم بعد اون سایز یک

نه یک بگیر

صفر مدل چسبی مای بی بی بگیر یه بسته حالا بزرگتر از مای بی بی معمولی هست من بچم لاغره تا الان هفت بستع استفاده کردم سایز صفر تموم بشه دیگه یک میبند بهش

من دخترمو۲۷۰۰ بود سایز صفر یه بسته گرفتم چند روز اول خوب بود به درد خورد الان دیگه ۱ میبندم

من سایز ۱ مای بیبی گرفتم،روش نوشته برای وزن ۲ونیم تا ۵ کیلو

نه صفر اصلا به درد نمیخوره

سوال های مرتبط