۱۰ پاسخ

من صفر گرفتم تا دوروز پیش هم همچنان صفر میبستم تازه تنگ شد یک میبندم

من کلاصفرنخریدم آخه یک خودش خیلی کوچیکه

من بچم سه کیلو بود صفر اندازش شد

من بچه ام زیر ۳ کیلو بود صفر گرفتم تا ۳ کیلو شد هم اندازش بود تازه دارم یک میبندم ولی قبل زایمان یک بسته صفر گرفتم یک بسته یک

یک بخر عزیزم

یک

من تا دو‌ هفته حدودا صفر میپوشیدم واسه دخترم . بنظرم حداقل یه بسته صفر نیازه

ببین من سایز یک گرفتم چون سایز صفر حدودا ده روز اول استفاده میشه همم بیشتر برای نوزاد های نارس هست ینی زیر ۲کیلو اینا...
که تفاوت زیادی با صفر ندارع صفر یک بهتره

صفر برای بچه های زیر ۲,۵۰۰ کیلو

صفر برا نارس هس گلم 1بخر ک اوکیه

سوال های مرتبط