ماکارونی خوبه بخورم نفخ نداره؟ 🫡

۶ پاسخ

عزیزم میکی عدس میخوای بزنی خو بدتر نفخ میکیره فکرنکنم خوب باشه

دکتر به من گفت تا سه یا چهار ماهگیش نخور.

من میخورم‌بچم نفخ میشه
ولی شیرو انقدر فراوون میکنه ک حد ندارع😭

ن الان زوده نخور

نفخ داره زیادم داره

اگر سیب زمینی نداشته باشه فکر نکنم

سوال های مرتبط

مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۳ ماهگی