ویتامین دی تا کی باید. بخوری زیاد بد نیست

۴ پاسخ

روزی یه دونه رو باید هرروز بخوری
تا ۶ماه بعد زایمان

خیلیم خوبه تازه بعضیا دوزشو بیشتر میکنن هفته که میره بالا و بچه بزرگ میشه
اگه وتامین دی نخوری که کلن باختی دختر
با موها و ناخونات خداحافظی باید کنی

تا اخر حاملگی
ن ویتامین ۱۰۰۰ روزی یدونه اوکی هس

تا اخر بارداری حتی بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری