۹ پاسخ

نه من اصلا نمیخورم بستگی داره به ازمایشات چکابت حتما چکاب بده چون اگر زیاد مصرف بشه باعث مسمومیت میشه

تا آخر

بله بعد زایمان هم تا ۶ ماه باید بخوری

بله تا سه ماه بعد زایمان باید بخوریم

اره عزیزم تازه من ۲۰۰۰میخورم

من واسم تقویتی و کلسیوم ننوشته فقط اهن و منیزیوم و دی

پس چرا واسه من ننوشته

از اول تا اخر بارداری

اره.تا اخر ماه بارداری

سوال های مرتبط

مامان مغزبادوم مامان مغزبادوم ۵ ماهگی
مامان 💞دخملی💞 مامان 💞دخملی💞 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هانی مامان هانی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندق 👶🏻🍼🩵 مامان فندق 👶🏻🍼🩵 هفته نوزدهم بارداری