۶ پاسخ

عزیزدلم نگران نباش اون زرده اسید معدس
منم صبح که بالا میارم
یا وقتایی که شکمم خالیه و بالا میارم زرده این اسید معده هستش
منم از بالا آوردن زیادی میبینی خون بالا میارم چون به گلو و معده حسابی فشار میاد

من یکی دو باد در حدی شد ک احساس دل و روده ام داره میزنه بیرون بعدش گلو درد خیلی شدید گرفتممم طبیعیهه اینا عزیزم😊

طبیعیه عزیزم به گلوت فشار اومده و باعث زخم شدنش شده

گلوت زخم شده عب نداره غذای گرم بخور خوب میشی

طبیعی طبیعیه تو بارداری هرچیزی به سرت اومد طبیعیه ، اون ازبس عق زدی احتمالا گلوت زخم شده منم وقتی بالامیاوردم دوبار خون بالااومد ازبس به گلوم فشاراومده بود

اره خونه زیاد به گلوت فشار اومده...منم اینجوری میشم

سوال های مرتبط