۴ پاسخ

من لیزری با بخیه جذبی امروز ختنه کردم فقط گفت پماد بزن

حلقه بود گفت اب نخوره فقط پماد میزدم

کرم هم میزنی?

1هفته روزی دوبار صبح و شب

سوال های مرتبط