۷ پاسخ

عزیزم
از دندونش نیست
؟

به بحران دوسالگی خوش اومدی

اقتضای سنش هست من خیلی تحملم کمه در این مواقع ولی باباش خیلی خوب کنترل می کنه

پسر منم همینه عزیزم چون با خانواده شوهرم تو یه ساختمون هستیم وسریع عمه اش میاد نازش میکشه بدتر هم شده من دیگه میبرمش گفتار درمانی توی کلامش مشکلی نداره واسه پرخاشگری و لج بازیش و بهونه هاش میبرمش

فک کنم بحران جدیده پسرمنم همینه

بچه منم دقیقا اینطوره هر مهمانی میرم یا کسی میاد خونمون میکنه کوفتم فقط نق وبهونه

عزیزم ۲ سالگی😫🥴

سوال های مرتبط