۸ پاسخ

منم همه اینارو تجربه میکنم ولی پسرمم حرف نمیزنه دائم دهنش بازه گریه میکنه منم بدن دردم یکسره کم اوردم

انگار منو توصیف کردی چ بکنیم بگذره

چندسال شونه

خیلی سخته

هیچکس مثل من انقد تنها و غریبانه بچه بزرگ نکرد مادرشوهرم نوه های دختریش رو دوقلو بودن خودش بزرگ کرد مادرشون سرکار میرفت
یکی از فامیلامون بچه اصلأ مادرشو نمیشناسه ۹صبح بغل پدربزرگشه تا ۱۲شب‌

میدونم خیلی سخته چون خودم شیره به شیره داشتم و درکت میکنم تا ۶ماه الی ۱سال به شدت سخته ولی بعدش قلقش دستت میاد میدونی باید چیکار کنی و باید حتمن پیش یه تراپیست بری اگر میتونی باشگاه برو اگر نه روزی نیم ساعت تو خونه برقص الان فصل خوبیه بچه هارو بزار کالسکه برو بیرون راه برو اگر مامانت پیشته برو خونشون یا خونه خواهر و برادر اگر داری من خودم تک فرزندم مامانمم راه دوره از همسرت کمک بخواه تا رو قلتک بیفتی

اینم شانس ما بود تنهایی بچه بزرگ کردن

خیلی سخته واقعاً منم دارم همین روزا رو تجربه میکنم
امشب دخترم سرما خورده و همش ناله و گریه
از شدت پادرد و بدن درد خوابم نمیبره

سوال های مرتبط