۸ پاسخ

به نظر من باید اول رو خودت کار کنی مشاوره بری ممکنه بعد از بچه دار شدن حالت بد ترم بشه چون وارد یه چالش بزرگ میشی عزیزم اول باید حال خودت خوب باشه

عزیزم خود بچه دار شدن (صرف نظر از بهم ریختن هورمون ها) یکی از بزرگترین استرسور هاست و کسی ک روحیه ی ضعیفی داره خیلی بهم میریزه... بخصوص اگر رابطه ی خیلی خوبی با همسرت نداشته باشی و کمک نداشته باشی خیلی اذیت میشی... درمان بگیر از روانشناس خیلی بهت کمک میکنه

اول بابد حال خودت خوب باشه چون بچه به یه مادر سرحال و با حوصله احتیاح داره
اول حال خودتو خوب کن و حالتو وابسته به چیزی نکن
مثلا بگی اگه این اتفاق بیوفته من حالم خوب میشه بنظرم بعضی اوقات اینا بهونست برای گول زدن خودمون

نه اصلا دوست من اینجوری بود، بچه آورد خیلی بدتر شد، اصلا هم با بچش صمیمی نشد همش با هم دعوا داشتن

اول حال خودتو خوب کنه چون بارداری هورمونا خیلی بهم میریزه

بچه که بیاری وقت سرخاروندن نداری خواهرتمام دغدغت میشه بچه کلی حال و هوات عوض میشه ولی اینو بدون بچه یه مادرشادو پرانرژی میخواد نه یه مادرافسرده اول حالتو خوب کن بعد فکربچه دارشدن بکن

من برای خودم همینطور فکر میکنم که برای تغییر روزمرگی و حالت روحی نیاز هست بچه تو خونه باشه اما با در نظر گرفتن شرایط مالی و خانوادگی و رضایت دو طرف چون آینده بچه و سلامت روان خانواده خیلی مهمه

منم همینجوری بودم.بارداری یکم افسردگی هم داره۷ مخصوصا الان که وضعیت جنگیه‌ اما در کل دلخوشیه جدیدیه انگیزه میده

سوال های مرتبط

مامان گل🩵🩵 مامان گل🩵🩵 هفته بیستم بارداری