خانوما منو شوهرم Oمثبتیم اشکالی ندارع؟؟؟؟

۵ پاسخ

نه اگ مادر منفی باشه فکنم امپول داره

نچ منو همسرمم هم o+ هستیم

نه چه مشکلی برخلاف بودین مشکل داشت

نه مشکلی نداره اگه مادر منفی باشه و پدر مثبت میگن آمپول رگام باید بزنه

من و شوهرم هم Oمثبت هستیم دکتر گفت خیلیم خوبه

سوال های مرتبط