نه کی گفت بخت بخت اول برعکس بعضی ها جدا شدن ازدواج مجدد باعث خوشبختی شون شده من دور اطرافم زباد دیدم
عزیزم
ناراحت شدم....
تمام تلاشت رو برای زندگیت بکن
جدایی خصوصا با بچه راحت نیست
تمام تلاش به معنی یه ماه و دو ماه و قهر و دعوا نیست
به معنی مشاور رفتن وکمک کردن به همسرت برای ترکه
برای پدر بودن
اگر نشد بعد جدا شو
ممکنه زمان ببره اما یه زندگی ارزش این وقت رو داره
من میفهمم حالتو🚶🏻♀️
کسی هم که اعتیاد داره رد صلاحیت میشه
و دادگاه بچه رو نمیده بهش
ببین گلم اگه خانوادت پشتت باشن و بتونن از بچت نگهداری کنن و خودت بتونی کار کنی اونقدرا هم سخت نیست من هم همین مشکلو داشتم چندسال پیش دقیق همسن شما بودم شوهرم اعتیاد پیدا کرد چندبار هم ترک کرد وقتی باردار شدم دوباره شروع کرد دوباره بردیم کمپ خوب نشد و جدا شدم الان هم ۳ ساله ازدواج کردم خیلی هم راظی هستم از زندگیم و همسرم
منکه به چشمم دیدم هرکی جدا شد رفت بایکی دیگه خوشبخت شد والا وقتی از یه زندگی سمی بیای بیرون میفهمی ایندفعه چجوری انتخاب کنی
چرا بهت میخوام پیام بدم تو گفتگو نمباد
پسر عموی من زنش رو طلاق داد با دوتا پسر، بعد با یه خانم ازدواج کرد که یه دختر داشت، حالا هم یه دختر دیگه هم براشون به دنیا اومده، همه هم کنار هم زندگی میکنند بدون مشکل، فقط اگه کارت به جدایی رسید سعی کن اهلش رو پیدا کنی که بچه ات رو هم قبول کنه، چون واقعا برای یه مادر هیچی جایی بچه اش رو نمی گیره
تهدیش کن ب جدای خودتو بچت ازش شاید بخاطرتون کوتاه اومد
من یه خاله دارم سه تا بچه داره دوتادختریه پسریکی ازدختراش سندروم داون هست شوهرش اعتیادپیداکرد به موادخیلی دوزبالا(اماهمچنان خرج زن وبچش میداد محبتم میکرد بهشون سرکارم میرفت)سه باربردن ترکش دادن ترک نکرد خالم میخاست جدابشه اما باز فرستادش یه کمپ خیلییییییی سخت گیر شیش ماه رفت کمپ برگشت ترک کرده بودایقد خوب شده بود ایقد خوب شده بود ک بیاو ببین
اعتیادبه چی داره؟اگر میدونی راه داره ترک کنه محبت میکنه خرجتون میده دوستون داره بمون وزندگیت بساز اگر میدونی ادمش نیست ترک نمیکنه و ادمیه ک محبت نمیکنه خرج نمیده اذیت میکنه طلاق بگیری بهتره
من داییم معتاده چند ساله ولی بزن و بچش اهمیت میده کار میکنه بنظرم فکراتو بکن بچه ای زود تصمیم نگیر اگ دست بزن نداره و میدونی میشه موند باهاش بمون وقتی هم خوانواده ت همراهت نیستن خیلی سخت میشه شدو تو ده سال دیگ ازدواج نکردی
خب ببرینش ترک . ترک نمیکنه ؟
چرت و پرت بخت فقط بخت اول خیلی ها با ازدواج دوم خوشبخت شدن
بچت گناه داره نمیتونه ترک کنه؟
اگه اعتیاد داره بزرگ شو پسرت رو نجات بده
عزیزم ببخشید ولی چرا پس بچه آوردی میموندی ببینی بچه گناه داره
بعد اینکه بخت بخته اول چرت و پرته یکی ببین ازدواج دومش عالیه یکی ببین ازدومی هم شانس نمیاره قدر همون اولی رو میفهمه این شانسیه
والا تو فامیل داریم ازدواج دوم اینقدر خوب بوده براشون خوشبخت شدن بستگی داره
چقدر سنت کمه
قفاصله سنیتون با شوهرت چندساله؟
بنظرم با مشاور صحبت کن هم ب خاطر شک و تردید خودت هم به خاطر بچه .
ازدواج دوم مادر میتونه برای بچه و ایندش خیلی خیلی مهم باشه صدمه نبینه در بزرگسالی
این چرته ک میگن بخت بخته اول
اما همیشه با خودت فک کن اگه جدا بشم و شوهر کنم ب یکی بدتر این اونوقت چی
بعدشم بچت را ببری زیر دست ناپدری
اگه میتونی ک باید بسازی
مشکلتون چیه؟؟
براچی میخای جدا شی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.