۴ پاسخ

مرغو میزارم تو اب نمک غلیظ بعد در میارم تو روغن سرخ میکنم یکم اب و ابلیمو قاطی میکنم بعد یکم کره میندازم تو یه قابلمه تمیز بعد یک استکان اب یکم ابلیمو میریزم مرغا میچینم بعد دم کنی میزارم با همون اب میپزه زیرشم کم اخر سر زعفرون اب کرده میزنم مرغ رب دار رو کلا دوس ندارم

برا خودمون
اول پیاز رنده یا خلالی شده رو تفت میدم اگه ربی میخوای درست کنی رب و ادویه و فلفل دلمه بزن و تفت بده
اینورم مرغ خوب سرخ میکنم
نوادی که اماده کردم میریزم و اب اضافه میکنم
من الو و زرشک و برگ بو و چوب دارچین و هل و گل محمدی یا گلاب و ابلیمو و هویجم میریزم
میزارم بپزه

برا خودمون؟؟؟؟؟

خودمون یا بچه؟

سوال های مرتبط