۸ پاسخ

چراغارو روشن کن قشنگ بیوفته

من از تمیزی خونه لذت بردم 🤌🏻🥰

خیلی قشنگه خونتون مبارکت باشه عزیزم🌱🌱✨💚انشالله همیشه شادی باشه و صدای خنده بیاد

چیدمانش اصولیه

خونه خوشگلی داری عزیزم❤️من ترجیحم اینه که تی وی روم کنار اشپزخونه باشه،چون ما خانما بیشتر وقتمون تو اشپزخونه اس،اونجا دسترسی به همه چی داشته باشم،اون قسمت جلویی رو سرویس نشیمن مهمون کنم

خیلی نازه👌

خیلی شلوغ به نظر میرسه

خیلی قشنگه خونت بزرگه

سوال های مرتبط