به به نوش جون ❤️❤️ من سیب زمینی هارو کنار خوشت میریزم همسرم دوس نداره داخل خورشت🥰
چرا سیب زمینی سرخ کرده هارو ریختی تو آبششششش آبپز شد کهههههه😵💫
نوشجان
ما سیب زمینی داخل خورشت نمیندازیم کنارش خوشمزه تره
نوش جان مامان منم میریزه داخلش خیلی خوشمزه لعاب دار میشه همه عاشق قیمه ی مامانم هستن
نوش جان منم قیمه گذاشتم
به به نوش جان
ما هم قیمه گذاشتیم
خیلی عالی فقط کاش سیب رو توی غذا ننداری کهنه میشه
منم میخوام امشب درست کنم
نوش جان ماهم قیمه دارم ولی هنوز آماده نشده
هر چی فکر میکنم داره میگه تو روحت
دلم خواست
به به ..میگه بیا منو بخور👌😋
منم تو فکر بودم چی بزارمکهیهوصبحتصمیمبر قیمه شد
ارسااااااال فوووووورى 😍😁
دستور دقیق لطفا
لامصب بعضی وقتا قیمه هام انقدر خوش مزه میشه ازش سیر نمیشم بعضی وقتام اصلا خوش طعم نمیشه نمیدونم چرا
شام دیشبم😁😍
به به عالی
عاشق قیمههههه هسدم با سبزی خوردن یا سالاد شیرازی😍😍نوووووشجانت معلومه خیلی خوشمزس
نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.