۸ پاسخ

به بچه منم میگن نارس بوده ؟ چربی نمیخوری؟ شیرت آبه و فلان.. برن گم شن باید خودشون شعور داشته باشن بفهمن نباید اظهار نظر کنن .. غصه ی بی فرهنگی بقیه رو که ما نباید بخوریم😁😁

خیلی خوب وزن گرفته که

نسبت ب وزن تولدش خوب وزن گرفته

بع منم همین رو میگن ولش

پسر من هم ۲۹۶۰دنیا اومدیه ماهگی ۳۴۰۰ بود برام مهم نیست حرف مردم خدا کنه تنشون سالم باشه

😂

نه کاملا نرماله بچه ماهی ۵۰۰ تا یک کیلو وزن میگیره
حالا دختر من رفلاکسیه اونو ببینی چی میگی
ماه اول کلا نیم کیلو اضافه کرد

خیلی خوب وزن گرفته ک

سوال های مرتبط