به بچه منم میگن نارس بوده ؟ چربی نمیخوری؟ شیرت آبه و فلان.. برن گم شن باید خودشون شعور داشته باشن بفهمن نباید اظهار نظر کنن .. غصه ی بی فرهنگی بقیه رو که ما نباید بخوریم😁😁
خیلی خوب وزن گرفته که
نسبت ب وزن تولدش خوب وزن گرفته
بع منم همین رو میگن ولش
پسر من هم ۲۹۶۰دنیا اومدیه ماهگی ۳۴۰۰ بود برام مهم نیست حرف مردم خدا کنه تنشون سالم باشه
😂
نه کاملا نرماله بچه ماهی ۵۰۰ تا یک کیلو وزن میگیره
حالا دختر من رفلاکسیه اونو ببینی چی میگی
ماه اول کلا نیم کیلو اضافه کرد
خیلی خوب وزن گرفته ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.