خوش به حالت😂کاش منم چشمام رو میبستم باز میکردم میدیدم تویه ۳۶ هفته هستم💔😅
خوشبحالت من روزشماری میکنم بگذره روزا😂
ان شالله به سلامتی
عزیزم وقت عملت کی هس؟تاریخمون یکیه
برای منم زود میگذره وبیشتر استرس زایمان میگیرم
اوووووف خوشبحالت چرا من همش نوشته ۳۱هفته و یه روز هرروزش یه هفته طول میکشه حس میکنم ...
من ک روزشماری میکنمبرسم ب ۳۶ هفته
عزیزممم لباساشووو😍😍
خدااا چقدر خوشگله
انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم بالاخره باید تموم شه حداقل ازاین همه سنگینی راحت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.