۱۰ پاسخ

خوش به حالت😂کاش منم چشمام رو میبستم باز میکردم میدیدم تویه ۳۶ هفته هستم💔😅

خوشبحالت من روزشماری میکنم بگذره روزا😂

ان شالله به سلامتی

عزیزم وقت عملت کی هس؟تاریخمون یکیه

برای منم زود میگذره وبیشتر استرس زایمان میگیرم

اوووووف خوشبحالت چرا من همش نوشته ۳۱هفته و یه روز هرروزش یه هفته طول میکشه حس میکنم ...

من ک روز‌شماری میکنم‌برسم ب ۳۶ هفته

عزیزممم لباساشووو😍😍

خدااا چقدر خوشگله

انشالله بسلامتی زایمان کنی عزیزم بالاخره باید تموم شه حداقل ازاین همه سنگینی راحت میشی

سوال های مرتبط

مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 مامان 🫧🌱Ⓘⓛⓘⓨⓐ🫀🩵 روزهای ابتدایی تولد