عزیزم شربت شیره انگور
یه بطری درست کن کنار دستت تا شب مدام بخور
سیرابی
ماکارونی
و کلا مایعات زیاد بخور خصوصا گرم مث چایی
قطره و قرص شیر افزا ازین مدل که روزی یه دونه قرص میخوری
کله پاچه اگ دوست داشته باشی خییییلی تعریف میکنن میگن هم شیرو زیاد میکنه هم چرب
این همه خرج میکنی که فقط شیر داشته باشی یه موقع زیاده یه موقع کمه یدفعه شیرخشک بدی راحت تری که
زیاد خودتو اذیت نکن وقتی بهش فکر میکنی و استرس داری بدتر کمتر میشه کمکی بده حاله خودت بهتر میشه فکرت ازاد میشه شیرتم زیاد میشه
چایی زیاد بخور
قبلاینک شیربدی چیز ولرم بخور
آبگوشت بخور زیاد وکره ی محلی روغن زردم خوبه
بخواب و استرس نداشته باش
و دمنوش زیره خوبه دمنوش تخم شوید خوبه
شنبلیله خوبه
ماکارونی هم خوبه
من چیزی که شیرمو خیلی زیاد کرد سوپ جو بود یعنی از نوک سینم میریخت وقتی خوردم بعد دیگه رفتم ی عالمه جو پرک و بلغور جو خریدم چیزای مختلف باهاش درست کنم بخورم مثل حلیم با جو با ی نصف مرغ بلغورای جو رو ریختم تو زود پز
خب شیرخشک بده کمکی حداقل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.