من سرما خوردم ابریزش بینی دارم چه قرصی میشه خورد؟

۳ پاسخ

اسپره بینی بزن،آب نمک دماغت کن

والام منم دارم خیلیم عطسه میکنم

عزیزم واسه مصرف دارو بری پیش دکترت بهتره

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۳ ماهگی