بچم بغل همه میره ☹️ مگه نباید غریبی کنه؟

۱۸ پاسخ

منم خیلی بدم میاد فقط بغض میکنم🥱😭😭😭

خوبه که
دختر من فقط باید بغل خودم باشه، هر جا میریم گریههه
دیگه بقیه میدونن و نزدیکش نمیشن😕

پسر منم میره

هنوز جا داره
ولی شاید کلا اجتماعیه😍 مثل پسر من😁

تورو خدا نگین خیلی بده بچه‌ غریبی کنه بزنه زیر گریه

دختر منم بغل همه میره تازه واسه جاریم میخنده یه بارم بغلش خوابید😫

بچه من تازه دوماهه دیگ میفهمه غریبه کیه

من مشکلی ندارم با این مسئله😂حداقل میره بغل بقیه یکم نفس بکشم

از هشت ماهگی ترس بچه شروع میشه عزیزم

بچه من بشدت غریبی میکنه تازگیا بغض جیییغ تا من یا باباش بغلش کنیم
بعد کم کم یخش اب میشه اونم در حد نیم ساعت بعد باز نق میزنه باید بیاد پیش خودم😂

کاش بچه منم می‌رفت یه دقیقه نفس می‌کشیدم پسر بزرگمم همین بود بغل هیچکس نمی‌رفت حتی پدر بزرگ و مادربزگاش

بچه ی منم همینجوریه کلا ی غریبه ببینه نمیره بغلش و گریه میکنه میاد بغل خودم ساکت میشه

پسر منم اینجوریه چرا منم سوال برام

والا خیلییی خوبه
بچه من باهمه غریبگی میکنه در حد هق هق کردن کریه میکنه یوقتا نرفته برمیگردم

دختر منم میره😅

دختر منم میره😑

منم بدم میااااد🥲😂😂

اجتماعیه بچه ت😅

سوال های مرتبط