کیا قرص ال ارژنینین میخورن تاثیر داره

۳ پاسخ

من خوردم قطش کردم حقیقت چون تپش قلبمو زیاد میکرد

من برای دخترم خوردم ۳۲۰۰ بدنیا اومد ۳۸هفته
البته که فقط بخاطر قرص نبود
من دوهفته اخر خورد و‌خوراکم خیلی زیاد شده بود اشتهام زیاد شد

من برا دخترم خوردم ولی دنیا اومد ۲۳۰۰ بود

سوال های مرتبط

مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان دخترم✨ مامان دخترم✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان روشا مامان روشا ۱ ماهگی
مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی