۹ پاسخ

من نماز خوندن تا قبل زایمان باعث میشد اروم بشم، بعد زایمانم تا لک بینیم تموم بشه توکل کردم بخدا بعدش دوباره نماز شرو کردم حالم بهتر شد، هی اون حال بد میومد زود میرفت

باید شوهرت خیلی هواسش بهت باشه

من فقط میخوابم . خواب حال منو همیشه خوب کرده 🚬😅

باید بیشتر تو جمع باشی عزیزم ،خودتو مشغول کن،دلت میگیره با یکی درد و دل کن،سعی کن بیشتر تو جمع باشی من سر پسرم تا چند سال افسردگی موند برام چون همش تنها بودم

قرص اهن حتما بخور
از بقیه کمک بگیر خوب بخور و خوب بخواب

ذکر و نماز و ارتباط با خدا فقط راه حلشه

منم همینم😔😔دیشب کلی گریه کردم تو بغل شوهرم دلم برا کنارش بودن تنگ شده خداکنه افسردگی نگیرم

با خانواده همسرم مشکل داشتم و ۱۰ روز اول زایمان واقعا اوضاع روحی و جسمی بخاطر حضور اونا داغون شده بود خداروشکر دیگه نمیبینمشون و الان واقعا حالم بهتره مطمعنم اگه حضورشون ادامه دار میشد شاید از افسردگی دست با خودکشی میزدم ...البته اضافه کنم ک بچم زودرس بدنیا اومد و بخاطر آزار و اذیت هایی بود ک خانواده شوهرم بهم داده بودن

منم همینطور:(خیلی میترسم

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم💙 مامان پسر قشنگم💙 ۱۳ ماهگی