۵ پاسخ

قرص نوافن یا شیاف دیکلوفناک هیچی مثل اینا ازوم نمیکنه

اگر خونریزی زیاد داری مفنامیک اسید بخور برای درد هم ژلوفن جوراب گرم بپوش چایی نبات بخور با دارچین

فقط گرمیجات بخور مثل چای زنجبیل با نبات جوراب پات کن ی پتو دروررت بپیچ دراز بکش
گرم نگه داری خوب میشی

شیاف دیکلوفناک بزار، اگ میتونی کاچی درست کن بخور

شیاف بزار

سوال های مرتبط

مامان معجزه کوچولو😍 مامان معجزه کوچولو😍 هفته هجدهم بارداری