درد معمولا از سردی رحمه یه حالت لخته میخواد بیاد گیر میکنه با درد میاد
کیسه اب گرم بزار
نبات داغ توش دارچین زنجبیل بریز بخور
سردیجات و دوغ ماست پیاز ترشی نخور
دوش اب گرم هم خوبه کمرت مخصوصا
قیماق یا کاچی هم خوبه
اینارو انجام بده بهتر نشدی نهایت مسکن که توصیه نمیکنم بخور مثل نوافن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.