۲ پاسخ

درد معمولا از سردی رحمه یه حالت لخته میخواد بیاد گیر میکنه با درد میاد

کیسه اب گرم بزار
نبات داغ توش دارچین زنجبیل بریز بخور
سردیجات و‌ دوغ ماست پیاز ترشی نخور
دوش اب گرم هم خوبه کمرت مخصوصا
قیماق یا کاچی هم خوبه
اینارو انجام بده بهتر نشدی نهایت مسکن که توصیه نمیکنم بخور مثل نوافن

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته چهاردهم بارداری