۳ پاسخ

اگر با دارو رفع نمیشه شیاف بزن
انجیر و زیتون سیاه هم خیلی خوبه

من دکترم بهم شربت لاکسی ژل داده هم سوزش معده قطع کردهم یبوستم بهترشد

سلام عزیزم اول بروو دکتر داخلی یبوستت خوب شه بعد قصدداشته باش منم هیمن طوری بودم نفهمیدم باردار شدم با دارو کمی خوب بودم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ام بارداری
مامان شاهان الما مامان شاهان الما هفته شانزدهم بارداری
مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان محمد طاها مامان محمد طاها هفته بیست‌وششم بارداری