این استامینوفن بخورم ضرر داره؟۲

تصویر
۹ پاسخ

امن ترین مسکن برای بارداری استامینوفن بدون کودیین هست . اونم اگر نمیتونی تحمل کنی یا میدونی اگه مصرف نکنی خوب نمیشی بخور

سلام ضرری نداره

فک کنم باید۳۲۵بخوری

نصف بخور عزیزز

نصفش کن.تو بارداری فقط استامینافون ساده میتونی بخوری
اگ‌خیلی ب مسکن نیاز نداری نخوری بهتره

نصف کن بخور مشکلی نداره

نصفش کن بخور

باید ۳۲۵بخوری دوزش کمتره

ن بی ضرره

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو🩵 مامان فندق کوچولو🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری