امن ترین مسکن برای بارداری استامینوفن بدون کودیین هست . اونم اگر نمیتونی تحمل کنی یا میدونی اگه مصرف نکنی خوب نمیشی بخور
سلام ضرری نداره
فک کنم باید۳۲۵بخوری
نصف بخور عزیزز
نصفش کن.تو بارداری فقط استامینافون ساده میتونی بخوری
اگخیلی ب مسکن نیاز نداری نخوری بهتره
نصف کن بخور مشکلی نداره
نصفش کن بخور
باید ۳۲۵بخوری دوزش کمتره
ن بی ضرره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.