خانما پستونکش براش بزرگه یا من اینجوری حس میکنم؟؟

تصویر
۸ پاسخ

بزرگه عزیزم سایز صفر تا شیش بگیر اونت

چ پستونک بامزه ای😁

ن خوبه دیگ

جلو نفس بچرو گرفته،ارتودنسی مدل صفر تا ۶ بخر

پستونک ادایی داره نینیمون🫠😂

اگه پستونک بیبز باشه بزرگه این مدلش برای بعد سه ماهگی هست

بزرگه جلو بینیش گرفته

بینیش اذیت نمیشه 😅؟؟؟ بزرگه

سوال های مرتبط

مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی