خانما آلو قیسی خوبه برا وزن جنین؟؟

۴ پاسخ

برای وزن جنین من بیشتر شنبدم میگن حلیم ،آش ،عدسی ،خوراک لوبیا ،مغزیجات خوبه ، یه سری از تاپیکام که میبینم پودرلیدی میل مصرف میکنن برخی از خانومای باردار

بیشتر میگن حلیم و بادوم و آش و اینا بخورین برای وزن
ولی متاسفانه من هنوز از آجیل بدم میا

نه برای وزن خوب نیست پودر لیدی میل بگیر

بیشتر برای کار کردن شکم خودت خوبه یبوست برطرف می کنه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۷ ماهگی
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان خدا خواست مامان خدا خواست هفته سی‌وسوم بارداری
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی