برای وزن جنین من بیشتر شنبدم میگن حلیم ،آش ،عدسی ،خوراک لوبیا ،مغزیجات خوبه ، یه سری از تاپیکام که میبینم پودرلیدی میل مصرف میکنن برخی از خانومای باردار
بیشتر میگن حلیم و بادوم و آش و اینا بخورین برای وزن
ولی متاسفانه من هنوز از آجیل بدم میا
نه برای وزن خوب نیست پودر لیدی میل بگیر
بیشتر برای کار کردن شکم خودت خوبه یبوست برطرف می کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.