۴ پاسخ

خدا رو شکر خوبه،بچه تا بچه م فرق داره

شیرخشک خوبیه،من راضیم،یبوست نمیاره

من دادم سبک تر از نان هست و بچم باهاش گلاب به روتون شکم رویی پیدا کرده

اره عزیزم پسر من میخوره

سوال های مرتبط