آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
@Atoleeya_baran
من دخترم فقط شیرخشک میخوره
از اول گیگوز خورد
وزن دهیش هم خوبه
من راضیم
منم استفاده میکنم عالیه
من استفاده کردم راضیم کلی شیرخشک رعپض کردم این یکی برا کولیک و رفلاکس و وزن دهیش خیلی بهتر بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.