۴ پاسخ

آتلیه باران عکسای ساده شما رو تبدیل میکنه به عکس آتلیه ای در روبیکا در خدمت شما هستیم
@Atoleeya_baran

من دخترم فقط شیرخشک میخوره
از اول گیگوز خورد
وزن دهیش هم خوبه
من راضیم

منم استفاده میکنم عالیه

من استفاده کردم راضیم کلی شیرخشک رعپض کردم این یکی برا کولیک و رفلاکس و وزن دهیش خیلی بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان هانا🍓 مامان هانا🍓 ۱۳ ماهگی