برای من کیوی خیلی جواب بود
من هرچی میخوردم روم اثر نمیداد آخر رفتم متخصص گوارش پودر پیدرولاکس داد و شربت لاکسی ژل
کیوی .سیب من چون شیاف هم استفاده میکنم یبوست نمیشم
صبح که بیدار شدی چنتا الو درسته خشک بنداز تو اب گرم خیس بخوره بعد اون اب و الو رو بخور همینطور برگه زردالو خیلی جوابه
اب گرم .سبزی خوردن
تخم شربتی بریز تو آب یا هر آبمیوه ای که دوست داری بخور عالیه
مصرف ابتو ببر بالا
انجیر بریز تو روغن زیتون بذار یک روز بمونه بعد بخور
خیلی این هفته ها سخته خدا کمک کنه
الانم جوابه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.