بچه منم خواب عمیق نداره همش دست و پا میرنه، براش کیسه خواب گرفتم توی اون بهتر میخوابه با دست و پا زدن بیدار نمیشه
رفلاکس بچه منم هست
وقتی شیر میخوره و باد گلو میزنه بازم گریه میکنه که شیرش بدی ؟
روزی دوسه باربهش بده
دلش درد میکنه
شربت گریم میکسچر بهش بده،چون دلش درد میکنه نمیتونه شیربخوره وخواب عمیقی نمیره وهمش ناله میکنه
احتمالا رفلاكسه عزيزم ولي بازم با دكتر مشورت كن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.