۷ پاسخ

میشه سوپش بگید چطوری درست میکنبد؟

خانومای هفته بالا
تو پانزده هفته ازمایشش باید ناشتا باشیم؟

من شکم پر هم درس کردم باهاش فک کنم مث مرغ هم میشه درستش کرد

کبابش عالیه

بنظرم شکم پر
منم چن روزه هوس کردم
دستورشم بذار با پیاز و ادویه حدود15دقیقه بجوشه
بعد شکمش با هرچی دوست داری پرکن (گردو کشمش رب انار و سبزی و الو و حتی بعضیا برنج میریزن)سلیقه ی هست موادش بعد ببند با نخ و زیزش سیب زمینی بذار بعد بذار فر
پیازای داخل اب جدا کن با اب بلدرچینه هم برنجتو بپز

میتونی بزنی به برنج مثل استانبولی ، یا شکم پر درست کنی

فک کن مرغه بریونش کن خیلی خوشمزه میشع

سوال های مرتبط

مامان مرسانا و تودلی مامان مرسانا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مهرسا وتودلی مامان مهرسا وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری