همه همینن
فککردم فقط من اینجوری ام 🤣
منم همینطوریم
همه همینن عزیزم
از بس شیطونن🤣
نیاز به تنهایی داریم چون
از بس خسته میشیم و هیچوقت تنها نیستیم نیاز به تنهایی داریم این احساس رو داریم طبیعیه
طبیعیه😂😂😂من دیگع اینقد خسته و کلافه شده بودم ک الان شیش ماه شده شیفت عصر میرم سرکار. شوهرم میگه از روزی ک میری سرکار سرحال تری اخلاقت بهتره😁
وای من شبا که همه میخوابن من فک میکنم تازه متولد شدم
راحت باش طبیعیه😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.