۹ پاسخ

همه همینن

فککردم فقط من اینجوری ام 🤣

منم همینطوریم

همه همینن عزیزم
از بس شیطونن🤣

نیاز به تنهایی داریم چون

از بس خسته میشیم و هیچوقت تنها نیستیم نیاز به تنهایی داریم این احساس رو داریم طبیعیه

طبیعیه😂😂😂من دیگع اینقد خسته و کلافه شده بودم ک الان شیش ماه شده شیفت عصر میرم سرکار. شوهرم میگه از روزی ک میری سرکار سرحال تری اخلاقت بهتره😁

وای من شبا که همه میخوابن من فک میکنم تازه متولد شدم

راحت باش طبیعیه😂

سوال های مرتبط