ختنه بخیه کنی خوبه یا حلقه

۱۰ پاسخ

برا پسر منم حلقه بود

حلقه خوبه

من حلقه انجام دادم و خیلی راضیم

من دوتا پسرامم حلقه کردن خیلی خوب بود

من بخیه کردم دیروز

برا سن پایین میگن حلقه خوبه
ولی سن پسر شما بخیه هم انجام میدن

پسر منم بخیه بود
زیاد اذیت نشد
همون موقع گریه کرد
دیگه بعدش آروم شد

پسر منم بخیه بود بنظرم خیلی خوبه چون اصلا اذیت نشد

قطعا بخیه

من بخیه بنظرم بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان آرِن👼🏻 مامان آرِن👼🏻 ۳ ماهگی
مامان مهیار🩵 مامان مهیار🩵 ۷ ماهگی