خوشبحالت من ۶ ساعت درد کشیدم تا بدنیا اومد
من فقط دلم برای شکم گرد و خوشگلم تنگ شده
وگرنه اصلا دلم نمیخواد دوباره اون وضعیتو تجربه کنم
بعد زایمانم همش دست میکشیدم شکمم .با اینکه بارداری سختی داشتم تا لحظه آخر حالت تهوع داشتم
منم دلم تنگ میشه ولی از زایمانم ن اصلا یادم نیس چجوری گذشت ولی آخراش خوب شد بی حسی زدم
از افسردگی بعد زایمان و سختی های اولش بدم میاد دخترم بستری بود به خاطر زردی و تنها تو بیمارستان بودم سخت بود خیلی...😬😐🥲
دقیقا منم خیلی دلم برای دوران بارداریم تنگ میشه اوایل بعد از زایمان همش رو شکمم دست میکشیدم فکر میکردم بچم داخل شکمم هست 😊 برای منم یهویی ۳۷ هفته کیسه ابم ترکید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.