بعد من میگم زیاد بزرگ نشه که خودم اذیت نشم😂
٤كيلو رو فكر سلامت بعدى خودت هم باش عزيزم بچه ٣كيلو هم باشه عاليه
توی تاپیکم شماره تماس گذاشتم برات پیامک میدی بهم؟
عزیزم میشه شیاف هارو برای من بفرستی؟🫠
وزنش خیلی خوبه که
پودر لیدی میل
خواهر فک نکن با ۴ کیلو بچه میبرنت سزارین اجباری اگه خودت میخای سزارین کنی بچه وزن بگیره اگه طبیعی ک داغون میشی
آبگوشت
حلیم
موز
اجیل
بستنی اگر قندت بالا نیست
سونوی وزن رفتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.