۹ پاسخ

بعد من میگم زیاد بزرگ نشه که خودم اذیت نشم😂

٤كيلو رو فكر سلامت بعدى خودت هم باش عزيزم بچه ٣كيلو هم باشه عاليه

توی تاپیکم شماره تماس گذاشتم برات پیامک میدی بهم؟

عزیزم میشه شیاف هارو برای من بفرستی؟🫠

وزنش خیلی خوبه که

پودر لیدی میل

خواهر فک نکن با ۴ کیلو بچه میبرنت سزارین اجباری اگه خودت میخای سزارین کنی بچه وزن بگیره اگه طبیعی ک داغون میشی

آبگوشت
حلیم
موز
اجیل
بستنی اگر قندت بالا نیست

سونوی وزن رفتی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۸ ماهگی
مامان هانا و تودلی🩵 مامان هانا و تودلی🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد