۱۴ پاسخ

خداییش مفت ازت گرفته تمیزم زده برات من اینجا چندتارو قیمت گرفتم۴،۵تومن به بالا

من402دادم2تومن

عالیه

ارزون گرفته
شیراز کلا ۸ ب بالا

درد داشت؟؟

من انجام دادم ۴ روز قبل از عید ۲۷۰۰
دو روز پیش هم رفتم ترمیم

خیلی خوب گرفته من پارسال ترمیم رفتم 2گرفت

من با ترمیم توی تخفیف ۱۲۰۰۰۰ انجام دادم

خوبه بنظرم اینجا طرف ما هم همین قیمته و اینکه مبارکه خیلی خوشگل شده

من جایی که دوست دارم برم ۳۸۰۰

من با ترمیم ۲۵۰۰ شد

چقدر قشنگگگگگگ😍😍😍😍😍
من دیروز یکی از آشنایان گفت افسریه ۲۵۰۰ ولی به اندازه شما تمیز نبود کارش

خیلی خوبه من قبل عید انجام دادم 3800

مفت گرفته

سوال های مرتبط