۱۵ پاسخ

عزیزم نزار بچت چشم میخوره

یدونه گاز از اون رون پاششش بگیریییی😁🤤🤤😂❤️

ارغوان تا امروز نمیتونست از بالشت رد شه
امروز بعد این ک رد شد ی لبخندی زد
گفت مامان مرحله بعدی انلاک شد😆

عزیزممممم😍🫶🏻♥️

من حتی سینه خیز هم نمیره☹️

دختر من ک خیلی شیطونه
بعضی وقتا فکر میکنم بیش فعاله😆

واییی منم نمیتونم پسرمو کنترل کنم انقد تند تند میره چهاردستوپا یکسره همین حالته

اره خیلی‌ خطرناکن واقعا🥲😑 ما ک امروز باز تغییر دکور دادیم و تیویو گذاشتیم رو کنسول ک دستش نرسه

وای فقط اون دو سیخ موهاش😅

منکه هر ثانیه باید بدو ام پشت سرش، کلافه شدم😭😭🤧
میره سمت پله، دست میگیره به مبل و وسیله ها پا میشه

وایی😂😂دختر من هنوز نمیتونه فعلا راحتم😁

پسره من ک

دخترتون چن ماهس

دختر من که یه جا نمیشینه اصلا

عزیزم چهار دست و پا میره؟

سوال های مرتبط