سلام با بیمه تکمیلی برا زایمان طبیعی اگه برم هزینه میگیرن یا نع

۲ پاسخ

بستگی داره قرداد انلاین داشته باشه یا نه بعضی وقتام یه دوسه مسلیونی همون اول میگیره از بیمارستانی که میخاین زایمان کنید حتما قبلش بپرسید

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی