۱۰ پاسخ

من موسلین گرفتم به نظرم خیلی خوبه البته شهر مام خیلی گرمه

من پارچه موسلین گلگلی خریدم براش روانداز بدوزم🥺
پتو هم از دختر اولم دارم اگه لازم شد همون خوبه

ی موسلین و ی دورپیچ بافت

دوتاش لازمه چون کولر روشنه یا بعد حموم نینی کلفت میخاد موسلینم برای وقتایی ک هوای خونه مناسبه

کبریتی سبک و نرم گرم واسه زمستونشم یدونه ضخیم میگیرم

یه موسلین گرفتم برا تابستون چون شهرما گرمه

یدونه بافت واسه وقتی میریم کرمانشاه و ایلام اونجا سرده

من پتو دور پیچ مخمل خریدم توش کرکی نیست ساده هستش تا بچه گرمش نشه

موسلین برای رو انداز خوبه یه پتو دورپیچ میخاد

چون کولر روشنه پتو ضخیم هم داشته باش.

من موسلین میگیرم

سوال های مرتبط