منم میدادم نفخ میکرد و بعداز 10روز به سختی پی پی میکرد بردم فوق تخصص کودکان گفت شیر ببلاک کامفورت بده الانکه به جعبه دوم شیر رسیدم وضعیت دفعش بهتر شده واسه نفخشم گفت اینفاکول بده روزی 2یا3بار بهش میدم راحت تر شده،خیلی اذیت بود به خودش میپیچید از درد
باید برای دل درد و نفخش قطره بدی
من میدم ولی راحت دفعش میکنه نفخو
من میدم ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.