کیا آپتامیل ۱میدن
نی نی شمام نفخ میکنن؟؟

۴ پاسخ

منم میدادم نفخ میکرد و بعداز 10روز به سختی پی پی میکرد بردم فوق تخصص کودکان گفت شیر ببلاک کامفورت بده الانکه به جعبه دوم شیر رسیدم وضعیت دفعش بهتر شده واسه نفخشم گفت اینفاکول بده روزی 2یا3بار بهش میدم راحت تر شده،خیلی اذیت بود به خودش میپیچید از درد

باید برای دل درد و نفخش قطره بدی

من میدم ولی راحت دفعش میکنه نفخو

من میدم ن

سوال های مرتبط

مامان آروینَک🍓🥰🍼 مامان آروینَک🍓🥰🍼 ۳ ماهگی
مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 مامان عسل پسری🍯🌰🐣👶🏻🩵 ۳ ماهگی
مامان 👼🏻میراث👼🏻 مامان 👼🏻میراث👼🏻 ۷ ماهگی
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد