۴ پاسخ

این بابابزرگا چقدر نوه اشونو دوس دارن 😍 بابای من یجوری پسرمو دوس داره که هیچ کسو تو زندگیش دوس نداشته 🫤😂

خوش ب حالت همچین بابابزرگی داری

چه بابا بزرگ مهربونی

با این خریده برام خاله ها😍😁😁😁خیلی خوشحالم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۲ ماهگی
مامان باران‌و جانان مامان باران‌و جانان ۱۳ ماهگی
مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی