خانما سرما خوردم گلوم درد میکنه چی بخور ضرر نداره

۴ پاسخ

من چهارتخم با ابجوش و عسل و ابلیمو قاطی میکردم میخوردم

شیر با نشاسته بخور و ی آبگوشت یا سوپ یا اشکنه چیزی درست کن باهاش پیاز خام بخور خیلی موثر برای گلودرد عالیه داخل چایی ☕️ هم زنجبیل بریز بخور برای سرماخوردگی خوبه و اصلا ضرر نداره

من شلغم خوردم با ابش فقط تو حاملگی سرما خوردم

آب نمک غرغره کن حتما
شیر داغ

سوال های مرتبط

مامان رادین و ماهلین مامان رادین و ماهلین ۷ ماهگی
مامان نفس😍 مامان نفس😍 روزهای ابتدایی تولد