۵ پاسخ

منم اینجور بودم ولی زایمان کردم درست شد

عزیزم منم چند روزی اسهال بودم کنارهای مقعدم ورم کرد و انگاری یچیزی آویز شده بود ازش بعد یه هفته درست شد فکر کنم بخاطر اسهاله هست

چی بزنم دردم کم بشه دارم میمیرم بخدا

ممکنه فیشر یا بواسیر باشه،پماد دیلتیازیم بگیر از داروخانه یکم بزن

آره بواسیرع منم در آوردم دکتر بهم کرم آنتی هموروئد داد بزنم ولی تا زایمان نکنی خوب نمیشه

سوال های مرتبط